وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

رئال

توماس رونکرو ، سردبیر آس کری خوانی را برای الکلاسیکوی پیش رو آغاز کرده است .
کابوس
این که کریستیانو به نیوکمپ برگردد تا استادیوم را ساکت کند ، مطمئنا برای مسی محبوب و بارسایی ها ناراحت کننده خواهد بود . ستاره پرتغالی در این استادیوم کارش را کرده و حالا پس از دو هت تریک پیاپی مسیری را طی می کند که در آن اروپا توانست که در رایدر کاپ به ایالات متحده غلبه کند . در روز 7 اکتبر ، در هفته هفتم ، کریستیانو با شماره 7 می خواهد بدرخشد . هیچ چاره ای به جز انتظار برای شکوفایی نهایی برنده توپ طلای بعدی وجود ندارد . کریس ، بخورشان !

آقای ایکر
کاسیاس باهوش تر از هر کسی است . ایکر شاید در بازیهای اخیر کمی به حریفان آوانس داده باشد و به آنها از روی احتمالا انسانیت فرصت درخشش داده باشد ، اما ایکر حقیقی فردا ظاهر می شود ، در استادیومی که توپگیری های باور نکردنی در آن داشته تا هوادارانی که به استادیوم می آیند ، سوسیس هایشان در گلوهایشان گیر کند . تازه اگر شرایط بد باشد ، به دی ماریا می گوییم که دور والدس بچرخد و مشخصا قابل پیش بینی است که بعدش چه می شود .

برگردان زن
برگردانی که بنزما زد ، جا در آسمان هفتم داشت . در نقطه مقابل ، مهاجم شیلیایی یعنی الکسی که در تابستان به خوبی تمرین کرده و واقعا آماده به نظر می رسد ... در زمینه شیرجه زنی ، باید نیمکت را گز کند . کریم قرار است که سانگ را ببلعد ، بازیکنی که بی تردید در خط دفاع کارایی لازم را ندارد و پس از آن شعار فرانسوی سر دهد . درود بر رئال .

قهرمانان
اگر در نیوکمپ پرچم کاتالونیا هم به اهتزاز در آید و بخواهند فوتبال به این زیبایی را سیاسی کنند ، باز هم 400 مادریدیتسا در استادیوم هستند که رئال مادریدشان را تشویق کنند .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1385
بازدید کل : 133089
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1